විෂ­යයන් අඩු කිරී­මෙන් විභාග ආත­තිය අවම කළ හැකිද? | සිළුමිණ

විෂ­යයන් අඩු කිරී­මෙන් විභාග ආත­තිය අවම කළ හැකිද?

ලෝකයේ අ.පො.ස. (සා:පෙළ:) විභා­ග­යට වැඩි­පු­රම විෂය ප්‍රමා­ණ­යක් ඇති රට ෆින්ල­න්ත­යයි. ලෝකයේ වැඩ අඩු ම, ගෙදර වැඩ නැති ම ආත­තිය කොහෙත් ම නැති රට ලෙස ද සම්ම­තවී ඇත්තේ ෆින්ල­න්ත­යයි. මෙසේ බලන විට ආත­තිය අඩු කිරීම සඳහා කළ යුත්තේ විෂය සංඛ්‍යාව ඉහළ දැමී­ම­යැයි කෙනෙකු කියනු ඇත. දැනුම පුපුරා යන මෙවන් සමා­ජ­ය­කට අවශ්‍ය වන්නේ විෂය සංඛ්‍යාව අඩු කිරීම නොව වැඩි කිරී­මයි.

විෂ­යය සංඛ්‍යාව අඩු කිරීම ආත­තිය අඩු වීමට හේතු­වකි යන්න මුලා­වකි. විෂය සංඛ්‍යාව අඩු වුවද පාඨ­මා­ලා­වට නිය­මිත අවු­රුදු දෙකේ කාල සීමාව අඩු වන්නේ නැත. සිදු­වන්නේ එක් එක් විෂය සඳහා ගත කළ­යුතු කාල‍ච්ඡේද සංඛ්‍යාව වැඩි වීමයි. එවිට විෂය ධාර­ණය දීර්ඝ­ත්වය, ගැඹුර හා ප්‍රශ්න­වල දුෂ්ක­ර­තාව වැඩි වේ. ප්‍රති­ඵ­ලය වන්නේ ආත­තිය වැඩි වීමයි. ආත­තිය අ‍ඩු කළ හැක්කේ මේ තත්ව­යට එරෙ­හිව කට­යුතු කිරී­මෙන් ය.

ශිෂ්‍ය ආත­තිය අඩු කර ගැනීම සඳහා පම­ණක් නොව විභාග ප්‍රති­ඵල ඉහළ දැමීම සඳහා මවි­සින් කෙරෙන ‍යෝජනා තුනකි.

(1) 5 වන ශ්‍රේණියේ දී නොව 6 වන ශ්‍රේණියේ දී ශිෂ්‍යත්ව විභා­ගය පැවැ­ත්වීම. (2) අ.පො.ස. (සා.පෙ.) විභා­ගය 11 වන ශ්‍රේණි­යේදී නොව 10 වන ශ්‍රේණියේ දී පැවැ­ත්වීම. (3) අ.පො.ස. (උ.පෙ.) සඳහා විෂ­යන් තුනක් වෙනු­වට විෂ­ය­යන් දෙක බැගින් 12 වන ශ්‍රේණියේ දී සහ 13 වන ශ්‍රේණි­යේදී විෂ­ය­යන් හත­රක් සඳහා විභා­ගය පැවැ­ත්වීම.

එවිට ශිෂ්‍ය­යන්ගේ පම­ණක් නොව දෙම­වු­පි­යන්ගේ ද ගුරු­ව­රුන්ගේ ද ආත­තිය ද අඩු වනු ඇත.

ඒ.එම්.එස්. ජය­වීර
හිටපු අධ්‍යක්ෂ, ජාතික අධ්‍යා­පන ආය­ත­නය

Comments