නිර්මා­ණය හා සුවය | සිළුමිණ

නිර්මා­ණය හා සුවය

 

සිත්තරා දෙස බලන්න,
ඔහු ම සිත්තම අඳින්නේ,
නිශ්ශ­බ්ද­තාවේ ගිලී සිට.

කවියා, දෙස බලන්න,
ඔහු තම කර­දා­සිය මත පන්හිඳ යවන්නේ,
නිශ්ශ­බ්ද­තාවේ ගිලී සිට.

ඔවුන් දෙදෙනා නියැළී සිටින්නේ,
භාව­නා­වෙක නොවේ ද?

දෙව­ර්ග­යක ක්‍රියා­දා­ම­යන් වුවද,
අව­සන් ඵලය නිමැ­වු­මකි.
සිත්තරා හා කවියා
පර­පු­රින් පර­පු­රට පැවත එන අය ­වු­වද,
ඔවුන්ගේ චර්යාව දැන් වෙනස්වී ඇත්ද?

මගේ ඇස් පනා පිට සිටින
සිත්තරා හා කවියා,
සුවි­ශේෂ වූවන් ලෙසින් හෝ
සුවි­ශේෂ නිමැ­වු­ම්ක­රු­වන් ලෙසින් හෝ
මා හඳු­නා­ගත යුතුය.

බාහිර ලෝකයේ හැල­හැ­ප්පුම්
පැමි­ණි­යද නෙක් පොර බැදුම්,
ඔවුන්‍‍ගේ නිමැ­වුම්
සිදු කැරෙන්නේ නිශ්ශ­බ්ද­තාවේ
ප්‍රබ­ල­වූත්, සියු­ම්වූත්,
සෙවි­ල්ලක් ඇත්තේ ය.

අමුතු වාද විවාද ඇවැසි නොවේ.
නිර්මා­ණයේ පරි­ස­මා­ප්තිය,
ගෙන දෙන්නේ සුව­යක් නොවන්නේ ද?
ඒ සුවයේ ස්වභා­වය හඳු­නන්නේ
නිර්මා­ණ­ක­රු­වෝය.

කාල­යක් වැයවේ
නිර්මා­ණ­යක් නිමවේ
ගත­වන කාලය
නිර්මා­ණ­යක මිමි නොවේ
කාලය ගත වීම
වැළැ­ක්විය හැකි නොවේ.

කාලය හා සමඟ
පොර බදි­න්නට වේද?
කාලය පැන ගිහින්
නිමැ­වුම ඉතිරි කොට
මගේ නිර්මා­ණය, මීටත් වඩා පිරි­පුන්
බවට පත් කළ හැකි­වෙද?

කල්පනා ලොවට පිවි­සෙන
නිර්මා­ණ­ක­රු­වාට දැනෙන්නේ සුව­යකි.
ඒ සුවය දැහැන් සුව­යට
සම කළ නොහැක්කේ ද?

ඒ සුවය වද­නින්
කිව හැකි­වේද කෙලෙ­සින්
ඒ සුවය අනි­ර්ව­ච­නී­යය
ඒ සුවය අත­ක්කා­වච­රය.

Comments